Objednejte si zásilku na pobočku: Rychlejší vyzvednutí s Českou poštou

Pošta Objednání Na Pobočku

Objednání zásilky na poštu

Doručení na poštu je skvělá volba, když nechcete čekat na kurýra doma nebo nemůžete zaručit, že v daný čas budete k dispozici. Stačí si při objednávce zvolit doručení na Vámi zvolenou pobočku České pošty a balíček si tam vyzvednout, až se Vám to bude hodit. Obvykle je tato služba dostupná bez příplatku a zásilku si můžete vyzvednout během otevírací doby pobočky. Nezapomeňte si s sebou vzít doklad totožnosti! Pro vyzvednutí zásilky máte obvykle 7 dní, poté je balíček odeslán zpět odesílateli. Některé e-shopy nabízí i možnost zaslání SMS nebo emailové zprávy s informací o tom, že je zásilka připravena k vyzvednutí.

Výhody objednání na pobočku

Vyhněte se frontám a zbytečnému čekání! Objednáním na pobočku si rezervujete svůj časový slot a budete obslouženi přednostně. Ušetříte tak drahocenný čas, který můžete využít příjemnějšími aktivitami. Navíc si v klidu z domova prohlédnete nabídku, zvolíte si službu a budete mít jistotu, že se vám dostane potřebné péče ve vámi zvolený termín.

Jak objednat zásilku na poštu

Sledování zásilky online

Sledování zásilky online se stalo běžnou součástí nákupního procesu. Díky unikátnímu sledovacímu číslu, které obdržíte při odeslání, můžete sledovat cestu vaší zásilky krok za krokem. Stačí zadat toto číslo na webové stránce dopravce a okamžitě uvidíte, kde se vaše zásilka právě nachází. Tato služba vám poskytuje kontrolu a přehled o doručení a umožňuje vám lépe plánovat váš čas. Některé společnosti dokonce nabízejí upozornění prostřednictvím SMS nebo e-mailu, abyste byli informováni o každém pohybu vaší zásilky.

Přesměrování zásilky na jinou adresu

Potřebujete zásilku doručit na jinou adresu? Žádný problém! Většina doručovacích společností nabízí službu přesměrování zásilek. Změnit adresu doručení můžete online, telefonicky nebo osobně na pobočce. Pro přesměrování zásilky budete potřebovat číslo zásilky a novou doručovací adresu. Některé společnosti můžou za tuto službu účtovat poplatek, proto si podmínky ověřte předem. Přesměrování zásilky je užitečná služba, která vám ušetří čas a starosti, pokud nemůžete být doma v den doručení.

Uložení zásilky na poště

Nestihli jste si vyzvednout zásilku a kurýr ji nalezl u vašich dveří? Nezoufejte, je tu řešení! V mnoha případech máte možnost si nechat zásilku uložit na poště. Tato služba je obvykle zpoplatněna, ale ušetří vám čas a starosti s opakovaným doručováním. Stačí kontaktovat přepravní společnost a domluvit se na uložení zásilky na vámi zvolené pobočce. Nezapomeňte si ověřit otevírací dobu a adresu vybrané pošty. S sebou si pak vezměte doklad totožnosti a číslo zásilky, abyste si ji mohli bez problémů vyzvednout.

Doba uložení zásilky

Zásilky standardně ukládáme 7 dní ode dne dodání na výdejní místo nebo od prvního pokusu o doručení. Pokud si balíček nevyzvednete v této lhůtě, bude automaticky vrácen odesílateli. Pro vybrané druhy zásilek je možné si úložní dobu prodloužit, a to až o 14 dní. Informace o možnostech prodloužení a ceně služby najdete na webových stránkách dopravce. V případě jakýchkoli dotazů ohledně uložení vaší zásilky se neváhejte obrátit na naši zákaznickou linku.

Poplatky za služby

Za poskytované služby si účtujeme poplatky. Výše poplatků se liší v závislosti na druhu služby a době jejího trvání. Ceník služeb je k dispozici na vyžádání. Platbu za služby je nutné provést do 14 dnů od data vystavení faktury. V případě prodlení s platbou jsme oprávněni účtovat úrok z prodlení.

Máte-li jakékoli dotazy ohledně poplatků za služby, neváhejte nás kontaktovat. Náš tým vám rád poskytne veškeré potřebné informace.