Pošta online objednání: Ušetřete čas a objednejte si služby z pohodlí domova
Sledování zásilek
Sledování zásilek se stalo nedílnou součástí online nakupování. Díky sofistikovaným systémům a unikátním sledovacím číslům máte dokonalý přehled o pohybu vašeho balíčku. Od jeho odeslání, přes mezinárodní překladiště až po doručení. Zadáte-li sledovací číslo na webových stránkách dopravce, zobrazí se vám aktuální stav a poloha zásilky. Některé společnosti dokonce nabízejí možnost sledovat zásilku v reálném čase na mapě a dostávat upozornění o změně stavu formou SMS nebo e-mailu. To vám umožní lépe si naplánovat vyzvednutí zásilky a eliminovat zbytečné čekání.
Zaslání balíku
Zaslání balíku je dnes jednodušší než kdy dříve. Existuje mnoho přepravních společností, které nabízejí širokou škálu služeb za konkurenceschopné ceny. Před odesláním balíku je důležité zvolit správnou velikost krabice a balicí materiál, aby byl obsah chráněn během přepravy. Nezapomeňte balík řádně označit adresou příjemce a odesílatele. Pro sledování zásilky si uschovejte podací lístek s číslem zásilky. Pokud posíláte cenný obsah, zvažte pojištění balíku pro případ ztráty nebo poškození.
Změna doručení
Potřebujete zásilku doručit na jinou adresu nebo v jiný čas? Žádný problém! Změna doručení je u nás snadná a rychlá. Kontaktujte nás telefonicky, emailem nebo online a sdělte nám své požadavky. Změnit můžete doručovací adresu (domů, do práce, na výdejní místo), zvolit jiný den doručení nebo si zásilku vyzvednout osobně v depu. U některých dopravců je možné si za poplatek objednat i večerní doručení nebo doručení o víkendu. Nezapomeňte, že změnu doručení je nutné provést včas, nejlépe 24 hodin před plánovaným doručením.
Objednání známek
Objednat si známky nebylo nikdy jednodušší! Zapomeňte na fronty na poště a využijte pohodlný způsob online objednávky. Stačí navštívit e-shop České pošty, vybrat si z široké nabídky známek a zadat požadované množství. K dispozici jsou jak klasické poštovní známky, tak i speciální edice s motivy oblíbených filmů, pohádek nebo historických událostí. Platbu lze provést online platební kartou nebo bankovním převodem. Objednané známky vám Česká pošta doručí až domů do několika pracovních dnů.
Vyhledání pobočky
Náš přátelský tým je připraven vám pomoci najít nejbližší pobočku a poskytnout vám potřebné informace. Pro vyhledání pobočky jednoduše zadejte název svého města nebo PSČ do vyhledávacího pole na našem webu. Zobrazí se vám mapa s nejbližšími pobočkami, včetně adresy, otevírací doby a kontaktních údajů. Pokud dáváte přednost osobnímu kontaktu, můžete nám kdykoli zavolat na naši bezplatnou linku. Naši operátoři jsou vám k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Ceník a služby
Nabízíme širokou škálu služeb za konkurenceschopné ceny. Pro detailní informace o našich balíčcích a individuálních nabídkách nás prosím kontaktujte telefonicky nebo emailem. Rádi s vámi probereme vaše představy a požadavky a připravíme vám nabídku na míru. Věříme, že budete s našimi službami spokojeni.
Reklamace a stížnosti
V případě, že s našimi službami nebo produkty nejste spokojeni, neváhejte nás kontaktovat. Vaše zpětná vazba je pro nás důležitá a pomůže nám zlepšovat se. Reklamace vyřizujeme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejich doručení. Pro urychlení procesu prosím uveďte číslo objednávky, datum nákupu a podrobný popis problému. Kontaktovat nás můžete telefonicky, e-mailem nebo písemně na adresu sídla firmy.
Publikováno: 18. 06. 2024
Kategorie: Služby